torsdag 11. februar 2010

Arbeidslyst kom til meg....

Her skal du motstand finne....!!!

Har TO tørkestativer full med klær, som har tørket og bare venter på at jeg skal legge dem sammen.... Men usj.. Tiltak!!!

Noen som har lyst til å komme og brette for meg? Kunne tenkt meg en fast, som hadde gjort dette, tatt oppvasken og vasket kåken for meg...
Og så skulle jeg gjerne hatt en designer eller to til å designet hjemmet...
Og ikke nok med det... Skulle gjerne selv ha gjennomgått en liten extreme makeover... Så hadde jeg slippi sett ut som en oppbrukt mopp.................

Men har i hvertfall skiftet på både vår og lillegutt sin seng idag da:) Ikke værst... :P

1 kommentar:

  1. Har to fulle stativ jeg og som venter på å bli brettet sammen. Men er bare så sykt kjedelig å gjøre det så det får pent stå der til i morra tenker jeg:) Haha..

    Kunne godt trent en spa tur og litt extreme makeover jeg og. Hadde vært kjempedeilig:D

    SvarSlett