torsdag 11. februar 2010

Utfordring: Vis meg bilde av

-barnet/barna dine
-kjæresten/samboeren/mannen din
-deg selv
-en venn du er glad i

og skriv litt om personene under bildene:)

Legg ut bildene i bloggen din, og utfordre 3 andre.

Barnet mitt:

Dette er Spencer Nicolay jula09.

Verdens herligste lille gullgutt :)

Mannen min:Dette er Spencer.
Vi møttes i 2005, ble forlovet i 2007, og ble gift 12.10.07.
Jeg er utrolig glad i han, og må si jeg har skutt gullfuglen der <3>

Meg selv: Dette er ved frokostbordet på fergen til Danmark.

Det ble en vellykket, og kjempe koselig familietur:)

To venner jeg er glad i:

Jeg klarte ikke bare velge en av dere snupper...

Jeg møtte dem begge gjennom babyverden, og vi fant fort tonen.


Jeg møtte Anette (til høyre) in real life 07.03.09, for første gang. Vi spiste på big horn steak house, og snakket om babyene våre som snart kom til å bli født... (Noen klarer jo ikke holde seg til køsystem, så jeg ble jo bare skyvd ned i køen...) Verdens søteste jente, som man bare må bli glad i!

Annette møtte jeg for første gang 25.07.09, på landstrefet for apriljentene på BV. Og hu var lik koselig og god som hun virket over msn. Vi ble bedre og bedre venner etter det, og nå kan jeg beskrive vennskapet vårt som bunnsolid, og jeg er avhengig! Er selvfølgelig veldig glad i deg også!


Jeg utfordrer:
-Sunniva
-Silje
-Nina

4 kommentarer:

  1. ååååååååå<3
    nå ble jeg rørt :D
    kjempeglad i deg også!!!

    og fine bilder av familien :D

    SvarSlett
  2. Ååååh søta mi<3 Du er herlig du<3

    Fint bilde av oss da Anette:D Og gulla våres :)

    Fint bilde av familien ja:) Herlige alle sammen..

    Kjempeglad i deg snuppa mi<3

    SvarSlett
  3. Anette holder for øvrig mitt gull da :P

    SvarSlett
  4. Ja jeg så det etter at jeg posta innlegget.! Herregud snakk om å være tragisk a..! HAHA.. Skylde på at jeg er sliten etter trening jeg tenker jeg:D Haha

    SvarSlett