torsdag 11. februar 2010

Og da var lillegutt i gang igjen...

Jeg som seriøst trodde han sov godt nå... Den siste tiden har han sovnet ca kl 19.00 (+-1 time), og normalt sovet til 05-06 tiden om morgenen... Men ikke nå... Nå har han begynt å våkne mellom 22-24, og gråter. Om han får en flaske er det stille, og han sovner igjen... Men jeg vil ikke begynne med dette igjen. Han får siste måltidet før ha legger seg, og da skal det være natta!
.
Så nå får jeg puste dypt, og håpe han sovner etterhvert... Hører jo at han ikke griner ordentlig... Er mer sutring, og trøtthetsgråt...
Men skjærer i mammahjertet gjør det uansett..... :(
.

3 kommentarer:

  1. Det er ikke tenner som kommer da?
    Mats er sånn når tenner kommer frem..

    Håper det går over snart..

    SvarSlett
  2. Åååå... Herregud... At jeg ikke har tenkt på det.... (Føler meg litt dum nå ja...)

    Det tar nok ikke lange stunden før han får to til oppe.... Man ser at de prøver å trenge seg gjennom..... Og når jeg tenker over det, har han faktisk driti HVER DAG!!!! de siste dagene.... (Bortsett fra idag...)....

    Da henger det litt mer på greip :)

    SvarSlett
  3. Ja da får vi håpe at det er tennene :)

    :D

    SvarSlett